חומרי גלם מומלצים למטבח חוץ

במידה והתחדשתם בבית חדש ורחב ידיים, בעל חצר מפנקת, תוכלו לשדרג אותו עם מטבח חוץ.

הקמת מטבח חוץ הוא אחד הטרנדים החמים כרגע בתחום העיצוב והבנייה של הבית, ובצדק.

במידה והתכנון יתבצע כראוי, תוכלו לעשות שימוש במטבח זה בכל ימות השנה!

מטבח חוץ היא מותרות נפלאה מאין כמוה, אך על מנת ליהנות ממנה באמת חשוב לבנות את המטבח כראוי. מטבח חוץ אשר בנוי היטב ישמש אותנו לאורך זמן, לא יהיה צורך רב בתחזוקתו, אך גם יבוא בבד עם כלל הבית בהרמוניה עיצובית. אז אילו חומרי גלם הם הכי מומלצים לבניית מטבח חוץ, ולמה?

 

שטח הבנייה

בבואנו לבחור חומרי גלם לבניית מטבח חוץ, חשוב מאד להתחשב בשטח עליו אנו בונים. האם מדובר בדשא, דק מעץ, או בטון?. בהתאם לשטח הבנייה המיועד, ובעזרת איש מקצוע המתמחה בבניית מטבחי חוץ, נוכל לדעת איזה מחומרי הגלם המומלצים ביותר יתאים לנו. לדוגמא, אם מדובר על דק מעץ מוגבה, לא בהכרח יוכל הוא לשאת משקל גבוה כמו גרניט למשל, ולכן נצטרך לבחור בחומר גלם בעל משקל נמוך יותר.

 

אלומיניום

חומר האלומיניום הוא הפופולרי ביותר לבניית מטבחי חוץ. הוא מקנה נראות חדשנית ומודרנית, אך יש לו גם יתרונות פרקטיים. חומר האלומיניום לא מחליד ועמיד בפני אקלים משתנה. בנוסף הוא מוליך חום בצורה מעולה, ותחזוקתו פשוטה ומהירה.

 

גרניט פורצלן

גם חומר זה מאד מומלץ לבניית מטבחי חוץ, וגם לו יתרונות פרקטיים מובהקים. הוא עמיד בפני חום ואינו משנה צבעו, כמו גרניט רגיל, אינו נשחק ועל כן נשמר הוא לאורך זמן ולא יהיה צורך בתחזוקה מתמדת. כמו כן, לגרניט פורצלן נראות שמקנה תחושה יותר ביתית וחמה. בניגוד לאלומיניום אשר בא בצבע אחד כסוף, אם נבחר בגרניט נוכל לברור בין מגוון רחב יותר של גוונים ועיצובים.

 

מכשירים

לאחר שבחרנו חומרי גלם לבניית כלל המטבח, נוכל גם לחשוב על המכשירים שהולכים לאבזר מטבח זה. גם חומרי הגלם מהם הם עשויים הינם חשובים. חשוב לזכור כי המטבח הוא כמובן חיצוני, ואפילו אם יהיה כיסוי לכלל האזור, עדיין ישנה סכנה של חשיפה לתנאי אקלים קיצוניים יותר. לכן, נרצה שכלל המכשירים העומדים בחוץ, ובמיוחד מכשירי החשמל, יהיו עשויים מחומרים עמידים אשר יוצרו בהתאם לתו תקן מדיני.

 

לסיכום

במידה ובחרתם להעלות את רמת חייכם, והחלטתם להשקיע במטבח חוץ, אז ביצעתם החלטה נבונה, אשר תשמש אתכם להרבה שנים קדימה. מטבח חוץ נותן לנו את ההזדמנות לארח גם מחוץ לבית, אך בבית, ואף מעלה את ערך הבית עצמו במידה ונרצה למכור בעתיד. חשוב לבחור את חומרי הגלם של המטבח כראוי על מנת שיוכל להיות עמיד לתנאי אקלים שונים, ולשרת אתכם לתקופה ארוכה.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

שיש
טיפים למטבח
6 הדיברות למטבח חלומותיכם

תכנון מטבח הוא עניין מורכב עם אלמנטים רבים שיש לקחת בחשבון. טובי המוחות יגידו כי המטבח הוא החדר המסובך ביותר לעיצוב דווקא בגלל שהוא גם

קרא עוד »
שיש
טיפים למטבח
4 טיפים לבחירת חיפוי מטבח

עיצוב מטבח יכול להיות משימה מורכבת למדיי, במיוחד אם אף פעם לא עשיתם זאת. אך מה עם מדובר בבחירת חיפוי למטבח? בדיוק בשביל זה, ריכזנו

קרא עוד »