איך לבחור מערכות ישיבה לגינה שלך

אנשים יושבים ומשקיעים ימים רבים בחשיבה על עיצוב הבית והגן, ולא בכדי.

חשוב להרגיש בנוח עם ביתכם, ולאהוב את נראותו.

הסיבה הפשוטה לכך היא כי הבית הוא מקום המפלט של האדם, ולכן יש לעצב אותו בצורה שהוא הכי יהינה משימושה, ויאהב את נראותה.

חשוב לדעת לבחור גם את הרהיטים לגינה, ובדיוק בשביך זה הכנו לכם מדריך לבחירת מערכות ישיבה לגינה.

 

שלבים לבחירת מערכת ישיבה

חשוב לפעול לפי סדר השלבים, כך שבחירת מערכת הישיבה לגינה שלכם תהיה בחירה קלה ונעימה

 

שלב ראשון – מדידת הגן

מערכת הישיבה לגינה צריכה להיות תואמת לגודל הגינה שלכם. כך שאם הגינה ענקית, לא ניתן להציב בה כורסה אחת, ולחילופין אם הגינה קטנטנה, לא ניתן למקם בה ספת ענק. בדיוק בגלל זה שלב המדידה הוא קריטי

בשלב המדידה יש לבצע מספר פעולות = ראשית, יש למדוד את הגינה בכללותה. לאחר מכן שהבנתם את גודלה, יש למדוד את המקום הספציפי בו תרצו למקם את הריהוט. כך, שלא רק תדעו את גודל הגינה, אלא כמה שטח מהגינה יושקע למערכת הריהוט לגן.

 

שלב שני – חישוב תקציב

לפני שתתחילו לבחור את הריהוט, הציבו לעצמכם תקציב. כך, תבחרו את הרהיטים בהתאמה לתקציב שנמצא ברשותכם. במידה ותלכו לחפש ריהוט לגינה ללא תקציב שנקבע מראש, החיפוש יהיה קשה משמעותית. בנוסף, ייתכן שתתחרטו על הקנייה, במידה ולא מתאימה לתקציב של משק הבית שלכם.

עם זאת, זכרו שמערכת ריהוט לגינה זה לא משהו שקונים כל שנה, ובמידה ותקנו מערכת זולה מדי, ייתכן שלא תחזיק לכם לטווח הארוך. לכן יש לחפש את האיזון בין חיסכון לכסף לבין ההבנה שזאת לא קניה שמבצעים בכל שנה.

 

שלב שלישי – בחירת מערכת ריהוט

הדבר הכי חשוב במערכת הריהוט הוא להבין איזה סוג של רהיטים היא תכלול. האם היא תורכב משתי ספות ושולחן? אולי שתי כורסאות וספה? חשבו מה מתאים לדוגל שמדדתם ואיזה סוג של רהיט גם אסתטי בעיניכם וגם נוח לכם. כך תבנו בעצמכם את המערכת שמושלמת לכם.

לפעמים יש אפשרות לקנות את מערכת ריהוט הגן בכללותה – החנות מציעה את סוג הרהיטים. לעיתים אופציה זו מקלה על הבחירה העצמאית, הכל תלוי במידת ההחלטיות שלכם.

 

שלב רביעי – בחירת צבע וחומר

זה כבר השלב בו אתם בוחרים מהו המראה שאתם רוצים לעיצוב הגן שלכם. כאן חשוב להכניס את הטעם האישי שלכם, ובמידה ותרצו גם להתייעץ עם הקרובים אליכם. תבחרו בשילובי צבעים שנראים לטעמכם, ובחומר שלדעתכם מתאים לנראות הגינה שלכם.

בסופו של יום, הגינה היא שלכם, ומערכת הישיבה תשרת אתכם. לכן חשוב שתבחרו ריהוט גן שקולע לטעמכם, ולא בא לרצות את הסובבים אתכם.

 

ספות

אולי יעניין אותך גם