איך לשדר יוקרתיות בעזרת ריהוט גן

הבית אומר המון על האדם החי בו. בית מסודר ונקי מעיד על שליטה, ואילו בית מבולגן יכול להעיד על בלגן גם במחשבות האדם.

בנוסף, יש לזכור שאין שני לרושם ראשוני – כך שהרושם הראשוני שנשאר מהבית שלכם, פעמים רבות יישאר גם עליכם.

בדיוק בשביל זה שווה להשקיע בריהוט, ובפרט בריהוט הגן.

נסביר לכם כיצד לשדר יוקרתיות בעזרת ריהוט הגן.

 

מה משפיע על נראות ריהוט הגן שלכם?

יש מספר משתנים המשפיעים על נראות ריהוט הגן – חומר, סגנון, צבע, גודל הרהיט וסוג הרהיט. כדי להשפיע על נראות מראה הגן כיוקרתי יש לשחק עם משתנים אלו ונסביר כיצד.

 

חומר

חומר יכול לשנות משמעותית את מראה הגן שלכן. ריהוט גן יכול להיות מעץ, מפלסטיק, מראטן (שתי וערב) או ממתכת. כמובן שיש לחומר השפעה רבה על מידת היוקרה שמשדרת הגינה. ראשית כל, ריהוט מפלסטיק לעיתים יראה "זול" יותר מריהוט מעץ או ממתכת.

עם זאת, אין זה אומר שלא תוכלו לקנות ריהוט לגינה שיהיה עשוי מפלסטיק. כפי שאמרנו, ניתן לשחק עם המשתנים כך שאם לקחתם ריהוט לגן שעשוי מפלסטיק, תצטרכו להשקיע בסגנון או בצבע.

 

סגנון

סגנונות לרהיטי גן יש בלי סוף. כדי לשוות לגינתכם מראה יוקרתי יהיה עליכם לבחור באחד מהסגנונות המיוחדים יותר ולא הפשוטים. כך למשל תבחרו כורסה שידיותיה יסתלסלו או כסא שהמשענת שלו שזורה בשתי וערב.

 

צבע

כמובן שאת צבע הרהיטים תוכלו לבחור כראות עיניכם. אך זכרו, לעיתים יימכרו מערכות ריהוט לגן בצבעים עזים וצעקניים. הדבר לא מעיד על יוקרה, זה יכול להיראות לחלק מהאנשים שיבואו לבקר כחסר טעם. עם זאת, זוהי הגינה שלכם בסופו של יום, כך שאם אתם אוהבים שילוב צבעים זה או אחר, לכו עם הלב שלכם ובחרו את הצבעים שנראים לטעמכם.

 

גודל

כל גינה גדולה אחר. כך שאם יש לכם גינה גדולה, מומלץ לקנות מערכת ישיבה המתאימה לגודל הגן. כך שאם תשימו שתי כורסאות קטנות, בגינה של 250 מ"ר, זה ישווה לגינה מראה ריק, ופחות אסתטי לעין.

מנגד, אם הגן קטן, אל תבחרו רהיטי ענק. גן שנראה צפוף הוא גן פחות אסתטי ומושך את העין. לסיכום חלק זה, בחרו את גודל הרהיטים כגודל הגן שברשותכם זאת כדי לשמור על מראה אסתטי ונקי של הגינה ושל הרהיטים שנמצאים בה.

 

סוג הרהיט

שנם רהיטים שונים לגינה – כורסאות, ספות נדנדות, שולחנות קפה, ערסלים ועוד שלל אפשרויות. סוג הרהיט הוא קריטי. ישנם סוגי רהיטים שלא הולכים ביחד ויכולים לשוות לגינה מראה משונה. בחרו רהיטים שנראים בעיניכם מתאימים. אל תבחרו את הפריטים בבודדים – נסו להסתכל על התמונה של הגן בכללותה כך שהגן לא יראה כאילו הורכב ברנדומליות

 

ספה

אולי יעניין אותך גם